Tarnowskie Góry dnia 28.02.2020r.
MISJA FIRMY
„Misją naszego przedsiębiorstwa jest oferowanie naszym Klientom profesjonalnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie zabezpieczeń antykorozyjnych, hydroizolacyjnych, trudnościeralnych i chemoodpornych dla infrastruktury przemysłowej”
Niezbędnym warunkiem realizacji powyższej misji jest szczególna dbałość
o zadowolenie Klientów i innych Stron Zainteresowanych ze świadczonych przez nas usług. Cel ten powinien być realizowany przez właściwy dobór głównych czynników wpływających na atrakcyjność naszej oferty zgodnie ze wzorem:
SATYSFAKCJA KLIENTA = optymalna kombinacja oferowanej Jakości, Ceny i Czasu realizacji
Dlatego wdrożyliśmy, utrzymujemy i doskonalimy system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001:2015. Głównym celem Polityki Jakości naszej Firmy jest: Stały wzrost satysfakcji naszych Klientów ze świadczonych przez nas usług.
POLITYKA JAKOŚCI SAVEPOL Sp. z o.o.
Założenia przyjętej Polityki Jakości:
- Właściwa identyfikacja potrzeb, oczekiwań i wymagań naszych Klientów oraz innych stron zainteresowanych.
- Przestrzeganie ustawowych przepisów prawnych i regulacji.
- Dostarczanie wyrobów w pełni satysfakcjonujących naszych Klientów.
- Dbanie o to, aby zachowana była właściwa proporcja pomiędzy jakością produktu, czasem jego realizacji oraz kosztem jego wykonania, pozwalająca na utrzymanie stałego wzrostu przedsiębiorstwa.
- Systematyczne podnoszenie jakości oferowanych produktów osiągane przez ciągłe doskonalenie wszystkich procesów związanych z przyjętą Polityką Jakości.
- Doskonalenie pracowników poprzez podnoszenie ich kwalifikacji.
- Dbałość o środowisko przez minimalizację strat i odpadów, oraz użycie nowoczesnych farb, mniej szkodliwych dla środowiska.
W celu realizacji tak określonych założeń przyjętej Polityki Jakości Zarząd zobowiązuje się do:
- Uznania przyjętych zasad Polityki Jakości jako podstawowego elementu strategii firmy oraz ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.
- Zabezpieczenia zasobów przedsiębiorstwa do realizacji postawionych celów.
- Motywowania i kontrolowania pracowników w zakresie realizacji przyjętych założeń Polityki Jakości.